Obavijest za korisnike prve aplikacije

Dragi korisnici,

Izrazito smo zahvalni na svakom našem korisniku, a posebno na onima koji su uz nas od samih početaka. Uz samu korisnost inCheckin aplikacije, oni su svojim preporukama doprinijeli dobrom glasu aplikacije i rastu broja korisnika.

inCheckin je aplikacija na dvije potpuno odvojene platforme: Android i iOS. Apple i Google svake godine objave barem jednu verziju novog operativnog sustava. Dodatno, svake godine na tržištu se pojavi na stotine novih uređaja, na kojima se operativni sustavi ponašaju specifično od uređaja do uređaja. Tako je aplikacija zahtjevala stalno održavanja i prilagođavanje novostima tržišta stalnim nadograđivanjem, na svakoj od platformi.

Poslovni model prodaje aplikacije bila je jednokratna prodaja aplikacije za iznos od približno 130,00 HRK. Nakon odbijanja provizije koju su uzimali Apple i Google, te poreza, tvrtci je ostajalo približno 70,00 HRK.

Tako je za održivost poslovanja, za prosječnu plaću barem 2 programera, i našu neumornu korisničku podršku, bilo potrebno prodati 5000 aplikacija godišnje. Na našu žalost, to se nije dogodilo niti u jednoj od prve dvije godine našeg poslovanja. Priču je dodatno zakomplicirao GDPR, te smo morali napraviti obimno ažuriranje aplikacije.


Pred nama su bila dva izbora.

  1. Prestati održavati aplikaciju, prestati odgovarati na upite i jednostavno ostaviti produkt da “umre”.
  2. Promijeniti poslovni model, uvesti naplatu na godišnjoj razini prema broju prijava i nastaviti održavati i proširivati aplikaciju.

Mi smo se odlučili za budućnost inCheckina.


U travnju 2018. godine, izdali smo novu verziju aplikacije 2.0 sa novim poslovnim modelom.

Od tada smo odgovorili na preko 4000 korisničkih upita, te ažurirali aplikaciju više od dvadeset puta. Kroz ažuriranje, aplikacija je postala bogatija za značajke:

Uskoro ćemo izdati ažuriranje sa ljepšim, naprednijim i intuitivnijim sučeljem koje će doprinijeti još boljem korisničkom iskustvu.

Korisnici koji nisu ažurirali aplikaciju na verziju 2.0 imaju neograničen broj prijava, dokle god aplikacija radi.

Korisnicima, koji su sa stare verzije prešli na novu verziju aplikacije, dodijeljen je neograničen broj prijava narednih 18 mjeseci, od datuma prelaska. Nakon isteka tog perioda svi korisnici će aplikaciju moći koristiti samo po novom platnom modelu.

Nakon 1. studenog 2019. prelazak na novu verziju aplikacije uz ostvarivanje posebnih pogodnosti od neograničenog broja prijava u narednih 18 mjeseci, više neće biti moguće.


U nastavku ćemo nastojati odgovoriti na neka od najčešćih pitanja vezanih za prelazak na novi poslovni model:

Zašto nismo obavijestili postojeće korisnike o promjeni poslovnog modela?

Razlog je vrlo jednostavan. Google i Apple podatke kupca ne čine dostupnima vlasniku aplikacije. Tako je identitet kupca nepoznat. Login na staroj aplikaciji je zahtijevao eVisitor podatke (OIB i lozinku) i spremao ih samo na uređaj, zbog čega nismo znali identitet i kontakt naših korisnika.


Zašto nismo prvo objavili ažuriranje kroz koje bismo prikupili emailove, a zatim obavijestili korisnike?

Proces prikupljanja emailova bi bio dugotrajan. Sezona 2018. je bila zadnji vlak za nas i radi malenog developerskog teama, sve resurse smo morali preusmjeriti u izdavanje verzije 2.0 prije početka sezone.


Zašto nisu svi korisnici prve verzije aplikacije dobili pogodnosti 18 mjeseci besplatnih prijava i 100 prijava u narednom periodu?

Zato što nisu na “ispravan” način prešli na novu verziju aplikacije. Kako bi naš sustav prepoznao radi li se o korisniku koji je sa stare prešao na novu aplikaciju, bilo je potrebno staru aplikaciju ažurirati na novu verziju i zatim kreirati korisnički račun, bez brisanja nove aplikacije nakon ažuriranja.

Dio korisnika je nakon ažuriranja, obrisao aplikaciju te ju iznova instalirao, a tek zatim kreirao inCheckin račun. Tako je sustav na njegovo kreiranje računa gledao kao na novu instalaciju, i nije ga prepoznao kao starog korisnika.

Dio korisnika je kreirao inCheckin korisnički račun tek na novoj instalaciji aplikacije na novom uređaju, te sustav također nije mogo prepoznati da se radi o starom korisniku.


Zahvaljujemo na razumijevanju i iskreno se nadamo kako ćete i dalje biti uz nas na obostrano zadovoljstvo.


S poštovanjem i zahvalnošću,

inCheckin


21. listopada, 2019.