Unosite neispravan email ili lozinku.
Na ekranu sa slike pritisnite ZABORAVILI STE LOZINKU
Na narednom ekranu pročitajte napomenu ispisanu crvenim slovima!!!
Unesite vašu email adresu te pritisnite SEND.
Provjerite na vrhu ekrana ispisuje li se greška: Nepoznata email adresa
Pokušavate registrirati inCheckin korisnički račun, a već ste to
učinili.
Pritisnite PRIJAVI SE zatim na
ovom ekranu unesite vaš email i lozinku.
U slučaju greške vidi pitanje br. 1 Ne mogu se logirati. Greška: “invalid credentials”.
OIB i lozinka koju upisujete nisu ispravni. Pokušajte iste podatke unijeti ovdje: https://www.evisitor.hr/eVisitor/hr-HR/Account/Login?ReturnUrl=%2FeVisitor%2Fhr-HR
Na ekranu sa slike pritisnite kružnu strelicu za osvježavanje podataka eVisitor računa.
U slučaju da se podaci ne ažuriraju, povucite karticu sa vašim eVisitor računom u lijevo, obrišite ga, te pritiskom na plus iznova dodajte.
Ako je u procesu rekategorizacije TZ promijenio vašu lozinku, obratite se vašem TZ uredu.
Ukoliko koristite aplikaciju na više uređaja, nakon što na jednom od njih napravite ovu proceduru potrebno je na svim ostalim uređajima pritisnuti dugme kako bi se podaci sinkronizirali.
U aplikaciju možete dodati neograničen broj eVisitor računa. Nakon što dodate sve vaše eVisitor račune, pri stvaranju prijave u prvom redu birate vlasnika objekta.
Također, broj eVisitor računa ne utječe na cijenu aplikacije, već samo broj prijava koji ostvarujete putem nje.
Aplikaciju možete koristiti na koliko god uređaja želite. Potrebno je samo na svakom uređaju izvršiti prijavu sa istim emailom i lozinkom.
Prijave ostvarene sa bilo kojeg od uređaja neće biti vidljive na drugim uređajima, ali će biti vidljive na eVisitoru.
Nadoplata računa i smanjenje preostalog broja prijava, bit će vidljivo na svim uređajima.
Samo na ekranu sa slike pritisnite na godinu u lijevom gornjem uglu. Zatim na izborniku godine, odaberite željenu godinu rođenja.
Otvorite detalje gosta kojeg ne možete prijaviti.
Na dnu ekrana označite Kategorija plaćanja ili Payment Category, te označite boravišnu pristojbu koja je dozvoljena za odabranu smještajnu jedinicu.
Za komercijalne objekte:
Za nekomercijalne objekte:
Nadoplata računa se može izvršiti kupnjom jednog od četiri paketa koje imamo u ponudi. Odabir i kupnja paketa je moguća na našoj web stranici i u Android verziji aplikacije.
Nadoplatu putem web stranice možete izvršiti klikom na sljedeći link: inCheckin paketi.
Zatim odaberite paket željeni paket. Odaberite želite li račun na privatnu ili pravnu osobu, ispunite podatke i na ekranu će vam se prikazati ponuda po kojoj možete izvršiti uplatu. Pri uplati obratite pozornost na upis točnog poziva na broj sa ponude.
U vašoj aplikaciji kliknite na treći tab kako je to prikazano na slici. Zatim odaberite paket po vašem izboru.
Odaberite želite li račun na privatnu ili pravnu osobu, ispunite podatke i na ekranu će vam se prikazati ponuda poput ove na slici, koju slikanjem ekrana možete sačuvati:
Pri uplati obratite pozornost na upis točnog poziva na broj sa ponude.
NAPOMENA: Aktivacija paketa je automatska nakon što uplata bude vidljiva na našem transakcijskom računu (što najčešće bude dan nakon uplate, osim u slučaju vikenda). Ukoliko trebate hitno prijaviti goste, a ostali ste bez kredita, javite nam se putem emaila na office@incheckin.hr pa ćemo Vam dodijeliti privremene kredite za prijavu.
Razloge o promjeni platnog modela za korisnike prve aplikacije možete pronaći na: https://www.incheckin.hr/obavijest-za-prve-korisnike.html.